2011-01-03
 00:24:45

FRÅGESTUND!!











svarar på allt


Cassie the best!

Varför beundrar du mig så mycket?

varför tycke du att jag är så snygg?

varför skriver du så lite om mig i din blogg?

kan du lägga mer tid på att skriva fler blogg inlägg?

vad tycker du bäst om med mig?

kan du sluta tycka att du inte blir bra på bild?

tycker du om robot unicorn attack? (du spelar de när jag skriver frågorna)

vad tycker du om mig på riktigt?

är det kul att skypea med mig? :D

varför kallar du mig alltid Carro?

:D alla frågor är seriösa! <3


Cassie the best!

1. Varför beundrar du mig så mycket?

2. varför tycke du att jag är så snygg?

3. varför skriver du så lite om mig i din blogg?

4. kan du lägga mer tid på att skriva fler blogg inlägg?

5. vad tycker du bäst om med mig?

6. kan du sluta tycka att du inte blir bra på bild?

7. tycker du om robot unicorn attack? (du spelar de när jag skriver frågorna)

8. vad tycker du om mig på riktigt?

9. är det kul att skypea med mig? :D

10. varför kallar du mig alltid Carro?

:D alla frågor är seriösa! <3




Anonym

Har du och Cassie blivit vänner igen?


Anonym

vem står dig närmast?

favorit häst`?


SAGA

1. Kommer du till taffsnäs iår ?

2. Träffas någongång?

3. har du träffat grimar sedan taffsnäs?

4. varför är du så söt ?

5. heter du på skype ?

6. kan du lära dig att blogga oftare?

7. vilken häst på taffsnäs tycker du mest om efter grimar Grönkulla :D?

8. vilket stall rider du och steffi på ?

9. Hur många dagar i veckan är lilla du i stallet ?

10. vad är dina hästmål för 2011 ?



Kram på Dejjjj :) <3



PUBLICERAT: 2011-01-07, 18:25:06 | URL: http://sydowss.blogg.se/
Lovisa Niger<3

Hej! Jag rider på SRK! Beundrar dig SÅÅ mkt! Du är så bra på hästar och så är du så gullig<3<3<3 (INGET illa menat) Men jag undrar vilka ridskolor rider du egentligen på? Karlslund? SRK? Och nån mer?



PUBLICERAT: 2011-01-22, 18:35:42 | URL: http://www.srk.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: